Je klanten als ambassadeurs dankzij een klantenpanel

Met je eigen klantenpanel kun je overal en altijd informatie inwinnen bij je klanten - Marktonderzoeksbureau EM Onderzoek

Je hebt een bedrijf en bovendien ook meer dan voldoende klanten. Dan weet je natuurlijk ook dat deze klanten iets van jou, je bedrijf en je producten of diensten vinden. En dan zou het ook nog zo kunnen zijn dat je weleens een marktonderzoek hebt uitgevoerd om het een en ander over jouw klanten te weten te komen. Heeft het onderzoek je voldoende inzichten opgeleverd? Ongetwijfeld, want het is nu eenmaal een geweldige methode om waardevolle informatie te verkrijgen. Toch knaagt het hier en daar, want je loopt regelmatig rond met de vraag: "Wat zouden onze klanten hier nu van vinden?" en een antwoord is dan helaas niet snel te verkrijgen. Weet je dat heel zeker? Er is een prima oplossing om op ieder gewenst moment navraag te doen bij jouw klanten. Met een klantenpanel ben je namelijk altijd in staat om jouw achterban het hemd van het lijf te vragen.


Klanten willen graag hun mening geven, dus doe hier ook wat mee

We kunnen soms wat huiverig zijn om mensen een vraag te stellen. Het is alleen nergens voor nodig. Vragen mag altijd en je zult merken dat de persoon aan wie je iets vraagt meestal ook keurig bereid is om antwoord te geven. Zo is het met klanten ook. Sterker nog, ze zitten vaak te springen om hun mening te geven! Het is daarom niet meer dan logisch dat veel bedrijven deze meningen ook verzamelen door onderzoek te doen. De verzamelde informatie helpt deze bedrijven namelijk om verder te groeien, processen te stroomlijnen en zaken voor de klant nog verder te verbeteren. Incidenteel marktonderzoek uitvoeren bewijst dan al zijn nut, maar op continue basis je klanten kunnen bevragen, is van nog veel grotere waarde. Doe hier dus ook echt wat mee en ga ze die vragen stellen.

Marktonderzoeksbureau EM Onderzoek weet hoe je een goed klantenpanel opzet en beheert

EM Onderzoek is er niet het bedrijf naar om even flink aan borstklopperij te doen. Als het echter gaat over het opzetten en beheren van panels dan durven we wel te zeggen dat we hier niet alleen de nodige ervaring mee hebben, maar simpelweg ook goed in zijn. Er is jarenlange ervaring in huis op het gebied van panelmanagement. Deze ervaring is opgedaan binnen andere marktonderzoeksbureaus, te weten Multiscope en NovioResearch. Binnen deze twee ondezoeksbureaus zijn diverse consumenten- en klantenpanels gebouwd en beheerd. En de eerste opdracht die EM Onderzoek binnenhaalde was het creëren van een geheel nieuw onderzoekspanel voor Citisens (onderdeel van Necker van Naem). Al deze kennis zetten we in om voor jou het maximale te halen uit jouw klanten.

Nu is de tijd om klanten echt een stem te geven

Blijf je rondlopen met al die vragen die je zou willen voorleggen aan je klanten? Of ga je nu beginnen met het stellen van die vragen en het verkrijgen van antwoorden? Dan is dit het moment om EM Onderzoek te benaderen, want als er dan toch een marktonderzoeksbureau is dat kennis van zaken heeft op het gebied van het opbouwen van klantenpanels, het goed beheren van het panel en het stellen van goede vragen, dan zijn wij het wel. We maken een passend voorstel voor je, zodat je precies weet waar je aan toe bent. En daarna? Dan gaan we graag aan de slag.


Wil je nog meer klantinformatie gaan gebruiken? Dan kan EM Onderzoek je op deze manieren van dienst zijn

Ga je klanten eindelijk eens om feedback vragen en verbeter daarmee je organisatie - Marktonderzoeksbureau EM Onderzoek
De KlantKenner: klanttevredenheidsonderzoek en database analyse in een - Marktonderzoeksbureau EM Onderzoek
Profielen van je klanten geven je pas echt inzicht in de mens achter de klant - Marktonderzoeksbureau EM Onderzoek
De tevredenheid van je klanten kom je alleen te weten dankzij goed onderzoek - Marktonderzoeksbureau EM Onderzoek
Na een website evaluatie weet je pas zeker of je website echt werkt - Marktonderzoeksbureau EM Onderzoek