De KlantKenner: echt goed marktonderzoek onder uw klanten

EM Onderzoek introduceert de KlantKenner! De beste, snelste en scherpst geprijsde manier om te weten te komen wat klanten van uw organisatie en uw producten of diensten vinden. De KlantKenner is de manier om u op een heldere en eenvoudige manier inzicht te geven in de mening van uw klanten, de algehele klanttevredenheid te meten, de beleving van klanten met uw bedrijf te vergroten en boven tafel te krijgen wat de grootste pluspunten én verbeterpunten van uw organisatie zijn. Met deze informatie zorgt u ervoor dat de kwaliteit van uw producten of diensten en uw dienstverlening nog beter zal worden. Klanttevredenheidsonderzoek met alles erop en eraan dus.

Wat is de KlantKenner: inzicht in klanttevredenheid voor een klantvriendelijke prijs

Met de KlantKenner haalt u alles in huis om op een kwalitatief hoogwaardige, duidelijke en snelle manier te weten te komen wat klanten van uw organisatie en uw diensten of producten vinden. En dat alles voor een zeer klantvriendelijke prijs. Het is kortom een klanttevredenheidsonderzoek waar alles op en aan zit en waarmee u zonder veel tijdsinspanning ook echt antwoorden krijgt van uw klanten waar u daadwerkelijk iets aan heeft. Hieronder is een korte opsomming gegeven van de inhoud van de KlantKenner:

  • Een klanttevredenheidsonderzoek bestaande uit 20 vragen, aangevuld met drie achtergrondvragen
  • Deze vragen zijn volledig op maat samen te stellen, geheel conform uw eisen en wensen
  • EM Onderzoek denkt met u mee en stelt samen met u de ideale vragenlijst op
  • De vragenlijst wordt omgezet in een online enquête
  • Een of meer linkjes naar het onderzoek worden beschikbaar gesteld, zodat uw klanten per e-mail of via de website kunnen deelnemen
  • Het veldwerk is in real time te volgen via een online dashboard
  • Dit online dashboard bevat eveneens alle antwoorden op de gestelde vragen, zodat u direct met de resultaten aan de slag kunt
  • De resultaten worden eveneens opgeleverd in een tabellenrapport waarin de antwoorden zijn uitgesplitst naar de achtergrond van de respondenten

Een volledig marktonderzoek kortom dat werk uit handen neemt en u direct voorziet van nuttige en waardevolle informatie betreffende klanttevredenheid. Tegen een zeer scherp tarief, want aan de KlantKenner zoals hierboven beschreven hangt een prijskaartje van slechts € 1.450,-! Geen verborgen kosten en geen addertjes onder het gras. En mocht u het klanttevredenheidsonderzoek net even iets meer op maat willen maken, dan is dat vanzelfsprekend geen enkel probleem. Marktonderzoeksbureau EM Onderzoek staat namelijk niet voor niets voor marktonderzoek op maat. De extra mogelijkheden staan beschreven in de uitgebreide informatie welke via deze webpagina te downloaden is.

Start met het meten van klanttevredenheid en klantbeleveing en ga aan de slag met de KlantKenner!

De conclusie is simpel. Er is geen betere manier om de mening van uw klanten te verkrijgen of klanttevredenheid te meten en zo tot heldere en direct bruikbare inzichten te komen. De vraag is ook niet of er behoefte is aan deze informatie, het is vooral de vraag wanneer u met het verzamelen van deze gegevens gaat beginnen. Het antwoord is simpel: nu. Neem daarom contact op met EM Onderzoek en ga aan de slag met de KlantKenner!


Aanvullende informatie

Natuurlijk valt op één webpagina niet alles uit te leggen over de KlantKenner. Die volledige uitleg over dit alles-in-één klanttevredenheidsonderzoek is gelukkig wel te vinden in twee documenten die hieronder te downloaden zijn.

Download
Flyer KlantKenner
Wat is nu precies de KlantKenner? In deze flyer wordt deze uitstekende manier om klanttevredenheid te meten helder en beknopt uitgelegd.
2016_Flyer_KlantKenner_EMOnderzoek.pdf
Adobe Acrobat document 90.1 KB
Download
Alle informatie die u nodig heeft over de KlantKenner
Aanvullend op de flyer kunt u hier ook een document downloaden met uitgebreide informatie over de KlantKenner. Zo heeft u echt alle gegevens bij de hand en weet u precies wat de KlantKenner is, zodat u snel van start kan met het meten van de klanttevredenheid.
KlantKenner - Uitgebreide informatie.pdf
Adobe Acrobat document 151.0 KB