EM Onderzoek: het no nonsense marktonderzoeksbureau

Marktonderzoeksbureau EM Onderzoek staat voor eerlijk en op maat gemaakt marktonderzoek. Geen tierelantijnen kortom.

EM Onderzoek is een goed en gedegen bureau waar iedereen met een onderzoeksgerelateerde behoefte aan het juiste adres is. Een onderzoeksbureau ook waar echt met u wordt samengewerkt en u als klant dus niet langs de zijlijn staat. Net even anders dus en daarmee onderscheidend ten opzichte van de rest.

 

Kijk voor de diverse mogelijkheden die EM Onderzoek biedt op de pagina marktonderzoek. Ook bent u bij EM Onderzoek aan het juiste adres voor het verkrijgen van extra capaciteit op de werkvloer.

Het verhaal achter EM Onderzoek

Voordat eigenaar Eelco Markensteyn zijn eigen marktonderzoeksbureau oprichtte, heeft hij heel wat jaren door onderzoeksland gezworven. Zijn ontdekkingsreis begon in 2005. Tijdens zijn studie sociologie kwam Eelco ruimschoots in aanraking met kwantitatieve gegevens. Daar is de voorliefde voor het werken met data ontstaan. Werken in de wereld van het marktonderzoek was daarom een logische keuze. Zijn eerste werkgever was marktonderzoeksbureau Marintel. Hier is Eelco als junior projectleider aan de slag gegaan en heeft hij de eerste kneepjes van het onderzoeksvak geleerd. In 2007 werd de overstap gemaakt naar Multiscope, een marktonderzoeksbureau gespecialiseerd in online marktonderzoek. Gedurende vier jaar was Eelco hier als projectleider verantwoordelijk voor zeer uiteenlopende onderzoeker en was hij als panel manager verantwoordelijk voor het consumentenpanel. Zijn laatste werkgever was NovioData (tegenwoordig Novio Research), onderdeel van marktonderzoeksbureau DVJ Insights. In 2011 en 2012 was Eelco operationeel verantwoordelijk voor al het uitgevoerde marktonderzoek, beheerde hij eveneens het onderzoekspanel en gaf hij leiding aan een klein team van projectleiders.

 

Stuk voor stuk waren het leuke, leerzame en bevredigende functies bij bijzondere bedrijven. Maar nooit was er die volledige verantwoordelijkheid. Nooit kon voor de volle 100% zelfstandig bepaald worden wat wel en niet werd gedaan. En dus was er maar één oplossing: een eigen marktonderzoeksbureau. Vandaar dat op 1 november 2013 EM Onderzoek is opgericht.

 

Binnen marktonderzoeksbureau EM Onderzoek wordt alle kennis die de afgelopen jaren is opgedaan bij verschillende marktonderzoeksbureaus gebundeld in één organisatie. Geen vraag is kortom te lastig. U heeft één adres waar u terecht kunt voor marktonderzoek op maat, zodat u snel de juiste antwoorden heeft op uw onderzoeksvragen.

En wie is Eelco Markensteyn?

Over wie Eelco Markensteyn is kan natuurlijk een aantal regels tekst worden gewijd. Maar veel leuker is wellicht om de beelden voor zich te laten spreken. Daarom staat hieronder een item van De Volgende Versnelling dat door N.E.C. TV is gemaakt. In drie minuten tijd bent u helemaal bij en weet u een beetje wie Eelco is.