Dit is de “Over EM Onderzoek” pagina
Zo krijg je een beetje een idee wie er schuil gaat achter dit marktonderzoeksbureau
EM Onderzoek: het no-nonsense marktonderzoeksbureau
Marktonderzoeksbureau EM Onderzoek staat voor eerlijk en op maat gemaakt marktonderzoek. Geen tierelantijnen kortom.
EM Onderzoek is een goed en gedegen onderzoeksbureau waar iedereen met een onderzoeksgerelateerde behoefte aan het juiste adres is. Een onderzoeksbureau ook waar echt met je wordt samengewerkt en je als klant dus niet langs de zijlijn staat. Net even anders dus en daarmee onderscheidend ten opzichte van de rest.
Kijk voor de diverse mogelijkheden die EM Onderzoek biedt wat betreft het uitvoeren van volledige onderzoeken op de pagina marktonderzoek. Ook ben je bij EM Onderzoek aan het juiste adres op het gebied van freelance marktonderzoek activiteiten.
Het verhaal achter EM Onderzoek
Voordat eigenaar Eelco Markensteyn zijn eigen marktonderzoeksbureau oprichtte, heeft hij heel wat jaren door onderzoeksland gezworven. Zijn ontdekkingsreis begon in 2005. Tijdens zijn studie sociologie kwam Eelco ruimschoots in aanraking met kwantitatieve gegevens. Daar is de voorliefde voor het werken met data ontstaan. Werken in de wereld van het marktonderzoek was daarom een logische keuze.
Zijn eerste werkgever was marktonderzoeksbureau Marintel. Hier is Eelco als junior projectleider aan de slag gegaan en heeft hij de eerste kneepjes van het onderzoeksvak geleerd.
In 2007 werd de overstap gemaakt naar Multiscope, een marktonderzoeksbureau gespecialiseerd in online marktonderzoek. Gedurende vier jaar was Eelco hier als projectleider verantwoordelijk voor zeer uiteenlopende onderzoeker en was hij als panel manager verantwoordelijk voor het consumentenpanel.
Zijn laatste werkgever was NovioData (tegenwoordig Novio Research), onderdeel van marktonderzoeksbureau DVJ Insights. In 2011 en 2012 was Eelco operationeel verantwoordelijk voor al het uitgevoerde marktonderzoek, beheerde hij eveneens het onderzoekspanel en gaf hij leiding aan een klein team van projectleiders.
Stuk voor stuk waren het leuke, leerzame en bevredigende functies bij bijzondere bedrijven. Maar nooit was er die volledige verantwoordelijkheid. Nooit kon voor de volle 100% zelfstandig bepaald worden wat wel en niet werd gedaan. En dus was er maar één oplossing: een eigen marktonderzoeksbureau. Vandaar dat op 1 november 2013 EM Onderzoek is opgericht.
Binnen marktonderzoeksbureau EM Onderzoek wordt alle kennis die de afgelopen jaren is opgedaan bij verschillende marktonderzoeksbureaus gebundeld in één organisatie. Geen vraag is kortom te lastig. U heeft één adres waar u terecht kunt voor marktonderzoek op maat, zodat u snel de juiste antwoorden heeft op uw onderzoeksvragen.
En wie is Eelco Markensteyn?
Over wie Eelco Markensteyn is, kan natuurlijk een aantal regels tekst worden gewijd. Maar veel leuker is wellicht om de beelden voor zich te laten spreken. Daarom staat hieronder een item van De Volgende Versnelling dat door N.E.C. TV is gemaakt. In drie minuten tijd ben je helemaal bij en wee je een beetje wie Eelco is.
Collega met een hoog aaibaarheidsgehalte

EM Onderzoek heeft er sinds 22 augustus 2020 een collega bij! Daar waar lange tijd gedacht werd dat de werkzaamheden wel zonder hulp gedaan konden worden, is toch afgeweken van dat principe.
En het is niet zomaar een collega. Maar wel een heuse Griekse adonis die het dagelijkse werkleven een stuk leuker maakt! Nee, vragenlijsten of grafieken maken is niet aan hem besteed. Wat dan wel? Afleiding, liefde, dagelijkse beweging, even pauze, inspiratie en plezier. Boris mag zich met recht een heuse kantoorhond noemen. Precies het type medewerker dat heel erg welkom is!
Heiweg 219
6533 PC
Nijmegen
T: 024 - 78 55 663
@: info@emonderzoek.nl
Marktonderzoek
Klantonderzoek
EM Onderzoek Kennisbank
Jouw unieke onderzoeksvraag verdient echt een goed, bruikbaar en bovenal uniek antwoord. Ga dus nu op onderzoek uit en sla samen met ons die brug tussen vraag en antwoord.
Ga je zelf een marktonderzoek uitvoeren? Dan moet je daar wel de 15 allerbeste marktonderzoek tips bij gebruiken!